РЕФЛЕКСИВНИЙ ТРЕНІНГ

Автор(и)

  • Олександра Кравців

Анотація

Стаття присв’ячена рефлексивному тренінгові як одному з основних способів розвитку комунікативної рефлексії та досягнення її високої досконалості як з боку викладачів, так і з боку студентів під час проходження вищеназваного тренінгу. Крім того, нами запропоновані вправи для досягнення ефективних результатів.

Біографія автора

  • Олександра Кравців
    аспірант кафедри психології Державного педагогічного університету імені Івана Франка, м. Дрогобич; викладач Вищої східноєвропейської школи, м. Перемишль (Республіка Польща)

Посилання

Bruner J. The process of education. - Cambridge M A, Harvard University Press, 1961.

Corno L. Encourage students to take the responsibility for learning and performance // Elementary School Journal. - T 93, S. 69-83.

GravesD. Teachers and children at work. - Portsmouth,1983. - S. 87-96.

Madaus G. F. Tan A.G.A. Growth of assessment. - Alexandria VA. - S. 57-79.

RogoffB. Apprenticeship in thinking: Cognitive development in social context. Oxford, England: OUP, 1990. - S. 80-103.

Scott G. Paris, Linda R. Ayres. Stawanie siK refleksyjnym uczniem i nauczycielem. WSPW. - Warszawa, 1997. - S. 102109.

Towler L., Broadfood P. Self-assessment - in the primary school. Educational review. - T.44. - S. 137-151.

Завантаження