МАРКЕТИНГ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ В ЕКОНОМІЦІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Микола Матвіїв Тернопільська академія народного господарства

Ключові слова:

освітні послуги (ОП), маркетинг освітніх послуг, маркетингова стратегія освітніх закладів, тип освітніх послуг, маркетингові функції

Анотація

Розглядаються особливості маркетингу на ринку освітніх послуг; обґрунтовуються необхідність й актуальність розробки стратегії маркетингу для економіки вищого навчального закладу в контексті Міжнародних стандартів класифікації освіти

Біографія автора

  • Микола Матвіїв, Тернопільська академія народного господарства
    кандидат економічних наук, доцент Тернопільської академії народного господарства

Посилання

Абрамов А. Образование в политике и политика в образовании // Вестник высшей школы . - 1992. №1. - 52 с.

Богачев Е. Н. Методология нового хозяйственного механизма в высших учебных заведениях в условиях рынка : Учеб. пособие. - М., 1991. - 332 с.

Lettau H.-Q. Grundwissen Marketing: Marktforschung - Marketingplannung, Produkt - Preis, Verkauf - Vertrieb, Werbung -Publik Relations. - Munchen, 1989. - 204 S.

Международная стандартная класифи-кация образования. - Париж, 1977. - 227 с.

Нив Ей. Европа перемен: проблемы исследований высшего образования // Высшее образование в Европе. - Т. 16. - 1991. - №3.

Державний бюджет України на 2001 рік. - К. : Вища школа, 2001. - 52 с.

СССР в цифрах и фактах. Ежегодный бюллетень. М. : Статистика, 1992. - 325 с.

Завантаження

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 193

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.