ПСИХОЛОГІЯ ПРИВЛАСНЕННЯ УЧНЯМИ ГРАМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
Анотація
Мова відіграє винятково важливу роль у розвитку наукового світогляду юного покоління, в опануванні учнями основами наук. Досконале володіння мовою - одна з ознак високої культури та освіченості людини. Школа і покликана виховувати в учнів інтерес до рідного слова, навчати їх розуміти його красу і силу, практично користуватися невичерпною скарбницею культури. А досягти цього можна при використанні таких методів навчання, які б і давали змогу учням не тільки свідомо привласнювати, а й адекватно застосовувати набуті знання.
Посилання
Ушинський К. Д. Твори. - Т. І. - К: Радянська школа, 1954. - С. 340.
Виноградов В.В. Русский язык. - М., 1947. - С. 4.
Выготский Л. С. Избранные психологические произведения. - М., 1956. - С. 12.
Серебрянников Б.А. Об устойчивости морфологической системы язика // Вопросы теории и истории язика. - 1952. - С. 205.
Адмони В.Г. Основы теории граматики. - М.-Л.: Наука, 1964. - С. 9.
Абакумов С.И. Современный русский язык (программа и методические указания). - М., 1946. - С. 33.
Потебня А.А. Из записок по русской грамматике. - Ч. I, 1888. - С. 29.
Шахматов А.А. Синтаксис русского язика. - Вып. II, 1927. - С. 15.
Будагов Р.А. Введение в науку о языке. - М.: Учпедгиз, 1958. - С. 215.
Поспєлов Н.С. Соотношение между грамматическими категориями и частями речи // Вопросы грамматического строя. - М.: Изд-во Акад. наук СССР, 1956. - С. 74.
Матвеева-Исаева Л.В. Грамматические категории // Ученые записки Ленинградского госпединститута им. А. И. Герцена. - Т. 104. -Л., 1955.
Савченко О.Н. Про граматичну форму слова і граматичну категорію // Українська мова в школі. - 1961. - № 3. - С. 21-24.
Кучеренко І.К Теоретичні питання граматики української мови: Морфологія. - Ч. І. - К.: Вид-во Київського ун-ту, 1961. - 215 с.
Виноградов В.В. Современный русский язык (Морфология: Курс лекций). - М.: МГУ, 1952. - 256 с.
ЖовтобрюхМ.А., КуликБ.М. Курс сучасної української літературної мови. - К.: Вища школа, 1972. -245 с.
Щерба Л.В. О частях речи в русском языке // Избранные работы по русскому язику. - Учпедгиз, 1957.
Кулик Б.М., Кулик А.М. Українська мова. - К.: Рад. школа, 1970. - 320 с.
Ланда Л.Н. Алгоритмизация в обучении. - М.: Просвещение, 1966. - 286 с.
Кулик Б.М., Кулик А.М. Українська мова. - Ч. І. - К.: Рад. школа, 1966. - 310 с.
Бєляєв Б.М., Плиско Н.М., Симоненкова Л.М., ШкільникМ. Українська мова. - К.: Рад. школа, 1970. - 234 с.
Богоявленский Д.Н., Менчинская Н.А. Психология усвоения знаний в школе. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1959. - 238 с.
Выготский Л. С. Избранные психологические произведения. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1956. - 560 с.
Бэн А. Психология. - Т. І. - М., 1952. - 315 с.
Эббингауз Г. Основы психологии. - СПб, 1912. - 297 с.
Возрастные возможности усвоения знаний (младшие классы школы) / Под ред. Д.Б. Эльконина и В.В. Давыдова. - М.: Просвещение, 1966. - 226 с.
Сеченов И.М. Избранные произведения. - Т. І. - М.-Л.: Изд-во АПН СССР, 1952. - 462 с.
Проколієнко Л.М. Психологія засвоєння граматичних знань підлітками. - К.: КДПІ імені О.М. Горького, 1973. - 193 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).