ПРОБЛЕМА АКТИВНОСТІ РОЗВИТКОВОЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОСЛІДЖЕННЯХ ГРИГОРІЯ КОСТЮКА
Анотація
До найважливіших методологічних проблем психології належить проблема детермінації (спричинення) активності суб’єкта і його психічного розвитку. Без її детального дослідження неможливо на грунтовних наукових засадах здійснити керівництво будь-якою діяльністю, зокрема навчально-виховною, а також сприяти всебічному розвитку особистості.
Посилання
Маркс К., Энгельс Ф. Немецкая философия. - Соч. - 2-е изд. - Т. 3. - С. 7 - 544.
Балл Г.А. О психологическом содержании понятия «задача» // Вопросы психологии. - 1970. - № 6. - С. 75 - 85.
Давыдов В.В. Психологическое развитие и воспитание // Философско-психологические проблемы развития образования. - М., 1981.- С. 146 - 169.
Костюк Г.С. Про психологію розуміння // Наукові записки НДІ психології УРСР. - Т. 1. - К., 1950. - С. 7 - 75.
Костюк Г.С. К вопросу о психологических закономерностях // Вопросы психологии. - 1955.- № 1. - С. 18 - 28.
Костюк Г.С. Некоторые вопросы взаимосвязи воспитания и развития личности // Вопросы психологии. - 1956. - № 5. - С. 13 - 14.
Костюк Г.С. О взаимоотношении воспитания и развития ребенка // Советская педагогика. - 1956. - № 12. - С. 60 - 74.
Костюк Г.С. Психологические вопросы соединения обучения с производительным трудом / / Вопросы психологии. - 1960. -№ 6. - С. 3 - 21.
Костюк Г.С. Вытупление на Всесоюзном совещании по философским вопросам и физиологии высшей нервной деятельности и психологии // Философские вопросы физиологии высшей нервной деятельности и психологии. - М., 1963. - С. 531 - 535.
Костюк Г.С. Навчання і розумовий розвиток учнів / / Радянська школа. - 1963. - № 2. - С. 17 - 25.
Костюк Г.С. Психологічні питання виховного навчання / / Радянська школа. -1965. - № 9. - С. 19 - 26.
Костюк Г.С. Некоторые аспекты взаимосвязи обучения и умственного развития / / XVIII Международный психологический конгресс. Симпозиум 32. Обучение и умственное развитие. - М., 1966. - С. 7 - 13.
Костюк Г.С. Развитие и воспитание // Общие основы педагогики. - М., 1967. -С. 139 - 197.
Костюк Г.С. Проблема развития ребенка в советской психологии // Вопросы психологии. - 1967. - № 6. - С. 23 - 45.
Костюк Г.С. Принцип развития в психологии / / Методологические и теоретические проблемы психологии. - М., 1969.- С. 118 - 152.
Костюк Г.С. Актуальные вопросы обучения и развития младшего школьника // Обучение и развитие младших школьников. - К., 1970. - С. 3 - 8.
Костюк Г.С. Вводный доклад по проблеме личности в философском и психологическом аспектах / / Личность: Материалы и обсуждения проблем личности на симпозиуме, состоявшемся 10-12 марта 1970 г. в г. Москве. - М., 1971. - С. 105 - 116.
Костюк Г.С. Навчання і психічний розвиток учнів // Психологічна наука, учитель, учень. - К., 1979. - С. 19 - 32.
Костюк Г.С., Александров Г.Н., Балл Г.О., Машбіц Ю.І., Проколієнко Л.М. Зміст, передбачений цілями навчання, і змістовна сторона методу навчання // Психологія програмового навчання. - К., 1973. - С. 35 - 55.
Костюк Г.С., Балл Г.А. Содержательная книга по психологии мышления // Вопросы психологии. - 1967. - № 3. - С. 172 - 178.
Обучение и развитие / Материалы к симпозиуму. - М., 1966. - 231 с.
Роменець В.А. Історія психології. - К., 1978. - 439 с.
Талызина Н.Ф. Что значит знать? / / Советская педагогика. - 1980. - № 8. - С. 97 - 104.
Талызина Н.Ф. Выступление на заседании «круглого стола» «Психологопедагогические проблемы создания и использования учебника» // Вопросы психологии. - 1983. - № 6. - С. 57 - 59.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).