СЕРГІЙ МАКСИМЕНКО: ГЕНЕТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ У ПРОБЛЕМНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ І РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Мирослав Боришевський Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
  • Наталія Чепелєва Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
  • Галина Куценко Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
  • Світлана Тищенко Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
  • Лариса Шатирко Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України

Анотація

На рубежі віків особливо помітні постаті вчених, які сприяють розв’язанню фундаментальних завдань, що неодмінно постають перед наукою у визначальні періоди розвитку суспільства. Такою є постать відомого українського психолога, доктора психологічних наук, професора, дійсного члена АПН України Сергія Дмитровича Максименка.

Його праці з проблем методології наукового дослідження, щонайперше з питань обґрунтування технологій і методик керування психічним розвитком особистості у процесі навчання і виховання, становлять вагомий внесок у реформування школи згідно з Державною національною програмою “Освіта (Україна XXI століття)”.

Біографії авторів

  • Мирослав Боришевський, Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
    доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент АПН України, завідувач лабораторії психології особистості імені Павла Чамати Інституту психології імені Григорія Костюка АПН України
  • Наталія Чепелєва, Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
    доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент АПН України, заступник директора з наукової роботи Інституту психології імені Григорія Костюка АПН України, заслужений діяч науки і техніки України
  • Галина Куценко, Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
    кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені Івана Синиці Інституту психології імені Григорія Костюка АПН України
  • Світлана Тищенко, Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
    кандидат психологічних наук, провідний науковий співробітник лабораторії науково-психологічної інформації Інституту психології імені Григорія Костюка АПН України
  • Лариса Шатирко, Інститут психології імені Григорія Костюка АПН України
    старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені Івана Синиці Інституту психології імені Григорія Кос-тюка АПН України

Посилання

Василькевич Х.Н. Формирование у младших школьников творческого музыкального мышления: Автореф. дис. ... канд. психол. наук. — К.: НИИ психологии МО Украины, 1982. - 19 с.

Лысюк Л.Г. Эмпирическая картина становлений продуктивного целеполагания у детей 2-4 лет // Вопросы психологии - 2000. - № 1. - С. 58-66.

Максименко С.Д. Генетико-моделиру-ющий метод в исследовании обучения и умственного развития школьников // Рад. школа. - 1981. - № 12. - С. 23-29.

Максименко С.Д. Генетическая психология (методологическая рефлексия проблем развития в психологии). - М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2000. - 320 с.

Максименко С.Д. Генетическая психология: проблемы й перспективы // Журнал практикующего психолога. - 1998. - № 4. -С. 68-80.

Максименко С.Д. Методологічні аспекти психології навчання // Психологія. -К.: Рад. школа, 1988. - Вип. 31. - С. 3-10.

Максименко С.Д. Основи генетичної психології. - К., 1998. - 218 с.

Максименко С.Д. Проблема метода в возрастной и педагогической психологии // Вопросы психологии. - 1980. - № 4. - С. 31-39.

Максименко С.Д. Психологія в соціальній та педагогічній практиці. - К.: Наукова думка, 1999. - 216 с.

Максименко С.Д. Рефлексія проблем розвитку в психології // Актуальні проблеми психології: Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К., 2001. - Вип. 21. - С. 1-24.

Максименко С.Д. Теорія і практика психолого-педагогічного дослідження. - К.: КДШ, 1990. - 240 с.

Мар’яненко Л.В. Розвиток пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку // Актуальні проблеми психології: Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К., 2001. - Вил 21. - С. 190-198.

Папуча Н.В. Особенности психологической помощи после психотравмы в ранней юности // Особистість і трансформаційні процеси у суспільстві: Матер. Харківських міжнар. психол. читань. - Харків, 1999. -С. 268-271.

Швалб Ю.М. Развитие целеполагания у школьников в процессе обучения // Пси-холого-педагогические аспекты учебного процесса в школе / Под ред. С.Д. Максименко. - К.: Рад. шк., 1983. - С. 66-77.

Завантаження

Як цитувати

Боришевський, Мирослав, et al. “СЕРГІЙ МАКСИМЕНКО: ГЕНЕТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ У ПРОБЛЕМНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ І РОЗВИТКУ”. Психологія і суспільство, no. 1(11), May 2017, pp. 4-12, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/91.