СЕРГІЙ МАКСИМЕНКО: ГЕНЕТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ У ПРОБЛЕМНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ І РОЗВИТКУ
Анотація
На рубежі віків особливо помітні постаті вчених, які сприяють розв’язанню фундаментальних завдань, що неодмінно постають перед наукою у визначальні періоди розвитку суспільства. Такою є постать відомого українського психолога, доктора психологічних наук, професора, дійсного члена АПН України Сергія Дмитровича Максименка.
Його праці з проблем методології наукового дослідження, щонайперше з питань обґрунтування технологій і методик керування психічним розвитком особистості у процесі навчання і виховання, становлять вагомий внесок у реформування школи згідно з Державною національною програмою “Освіта (Україна XXI століття)”.
Посилання
Василькевич Х.Н. Формирование у младших школьников творческого музыкального мышления: Автореф. дис. ... канд. психол. наук. — К.: НИИ психологии МО Украины, 1982. - 19 с.
Лысюк Л.Г. Эмпирическая картина становлений продуктивного целеполагания у детей 2-4 лет // Вопросы психологии - 2000. - № 1. - С. 58-66.
Максименко С.Д. Генетико-моделиру-ющий метод в исследовании обучения и умственного развития школьников // Рад. школа. - 1981. - № 12. - С. 23-29.
Максименко С.Д. Генетическая психология (методологическая рефлексия проблем развития в психологии). - М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2000. - 320 с.
Максименко С.Д. Генетическая психология: проблемы й перспективы // Журнал практикующего психолога. - 1998. - № 4. -С. 68-80.
Максименко С.Д. Методологічні аспекти психології навчання // Психологія. -К.: Рад. школа, 1988. - Вип. 31. - С. 3-10.
Максименко С.Д. Основи генетичної психології. - К., 1998. - 218 с.
Максименко С.Д. Проблема метода в возрастной и педагогической психологии // Вопросы психологии. - 1980. - № 4. - С. 31-39.
Максименко С.Д. Психологія в соціальній та педагогічній практиці. - К.: Наукова думка, 1999. - 216 с.
Максименко С.Д. Рефлексія проблем розвитку в психології // Актуальні проблеми психології: Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К., 2001. - Вип. 21. - С. 1-24.
Максименко С.Д. Теорія і практика психолого-педагогічного дослідження. - К.: КДШ, 1990. - 240 с.
Мар’яненко Л.В. Розвиток пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку // Актуальні проблеми психології: Наук. записки Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К., 2001. - Вил 21. - С. 190-198.
Папуча Н.В. Особенности психологической помощи после психотравмы в ранней юности // Особистість і трансформаційні процеси у суспільстві: Матер. Харківських міжнар. психол. читань. - Харків, 1999. -С. 268-271.
Швалб Ю.М. Развитие целеполагания у школьников в процессе обучения // Пси-холого-педагогические аспекты учебного процесса в школе / Под ред. С.Д. Максименко. - К.: Рад. шк., 1983. - С. 66-77.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).