СУТНІСНЕ ЕМПІРИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ
Ключові слова:
студентський вік, професійне самовизначення, психологічна особливість, психологічна структура особистості, становлення професійної компетентності, констатація, тренінгАнотація
У статті розкрито наступність процедур експериментального дослідження професійної компетентності студентів коледжів торгово-економічного профілю. Дані, що отримані під час дослідницької роботи, дають підстави висновувати про ефективність розроблених психолого-педагогічних засобів і врахованих психологічних особливостей формування професійної компетентності особистості юнаків і дівчат 15-17 років.
The article reveals the continuity of procedures of experimental investigation of professional competence of students of colleges of trade-economic type. Results of the research work allow us to confirm the efficiency of worked out psychology-pedagogical methods and considered psychological features of development the professional competence of personality of 15-17 years old boys and girls.
Посилання
Бернс Р. Развитие Я-концепции и воспитание / Р. Бернс. - М.: Просвещение, 1986. - 268 с.
Бодалёв A.A. Личность и общение / A.A. Бодалёв.
- М.: Просвещение, 1983. - 364 с.
Будасси C.A. Защитные механизмы личности / C.A. Будасси. - М.: Просвещение, 1998. - 256 с.
Психологія самосвідомості: історія, сучасний стан та перспективи досліджень / [за ред. С.Д. Максименка, М.Й. Боришевського]. - K.: ГПАПНУ, 1999. - 102 с.
Столин В.В. Самосознание личности / В.В. Столин.
- М.: Просвещение,1983. - 245 с.
Фурман A.B., Гуменюк О.Є. Психологія Я-кон-цепції: [навч. посіб.] / А.В. Фурман, О.Є. Гуменюк. -Львів: Новий світ-2000, 2006 - 360 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).