КОНЦЕПЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В УПРАВЛІННІ ФІРМОЮ
Анотація
У статті розглянуті основні різновиди концептуальних підходів щодо стратегічного планування фірми — бюджетування, довгострокове і стратегічне планування та стратегічний маркетинговий менеджмент; проаналізовані переваги, недоліки та умови ефективного застосування цих концепцій.
Посилання
Белошапка В.А., Загорий Г.В. Стратегическое управление. -К.: Абсолют-В, 1998.
Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж. Основы маркетинга. - М.: Вильямс, 1999.
Шершньова З.Є., Оборська С.В. Стратегічне управління. - Київ. : КНЕУ, 1999.
Hamel G.M., Prahalad C.K. Competing for the future. - Harvard business review. - July, 1994
Mockler R. Strategic management. -USA,1993.
Надійшла до редакції 12.09.2001.
Завантаження
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Як цитувати
Куденко, Наталія. “КОНЦЕПЦІЇ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В УПРАВЛІННІ ФІРМОЮ”. Психологія і суспільство, no. 4(6), May 2017, pp. 66-73, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/47.