ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЦІННІСНОГО СПРИЧИНЕННЯ ПОЛІТИЧНИХ СТЕРЕОТИПІВ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Анотація
У статті здійснена спроба емпірично обґрунтувати теоретичну гіпотезу про ціннісне спричинення (детермінацію) політичних стереотипів молоді. Подані результати дослідження ціннісно-смислової складової політичних стереотипів студентів. Проаналізована факторна структура їх ціннісно-смислової сфери та політичних стереотипів, виявлені ціннісні диспозиції у їхній масовій свідомості, які впливають на формування політичних штампів, а також окреслені відмінності у відображенні цінностей та життєвих смислів студентської юні різних напрямків професійної підготовки.
Посилання
Адорно Т.В. Исследование авторитарной личности. - М.: Серебряные нити, 2001. - 416 с.
Беляева Л.А. В поисках среднего класса // Социальные исследования. - 1999. - №7. - С. 57-78.
Ван Дейк Т.А. Язык. Познание. Коммуникация -М.: Прогресс, 1989. - 415с.
Ван Дейк Т.А., Кинч В. Стратегии понимания связного текста // Новое в зарубежной лингвистике. -Вып. XXIII. Когнитивные аспекты языка - М.: Прогресс, 1988. - С. 159-162.
Келли Д. Психология личности. Теория личностных конструктов - СПб.: Речь, 2000. - 249 с.
Леонтьев Д.А. Психология смысла: природа, строение и динамика. - М.: Смысл, 1999. - 486 с.
Липпман У. Общественное мнение: Пер. с англ. - М.: Институт Фонда “Общественное мнение”, 2004. - 384 с.
Майерс Д. Социальная психология. - СПб.: Питер, 1997. - 684 с.
Франкл В. Психотерапия на практике. - СПб.: Речь, 2000. - 272 с.
Фуко М. Интеллектуалы и власть. Ч. 1.- М.: Праксис, 2002. - 382 с.
Хэйес Н. Введение в психологию. - М.: ЭКСМО, 2003. - 606 с.
Шихирев П.Н. Современная социальная психология - М.: ИП РАН; КСП +; Академический проект, 1999. - 447 с.
Allport G. The Nature of Prejudice. - Cambridge, Mass.: Addison-Wesley, 1954. - 630 p.
Asch S. Forming impression of personality // ournal of Abnormal and Social Psychology. - 1946. http:// www.getcited.org/puba / 100794959.
Gerdener R.C. Stereotypes as consensual belief // The Psychology of Prejudice. Ontario Symposium on Personality and Social Psychology. - 1991. - Vol. 7.
Festinger L. A theory of cognitive dissonance. -Evanston, 1957. http://en.wikipedia.org/wiki/Cog-nitive_dissonance
FowlerR. Power. - London, Academic Press, 1986. - P. 61-83.
Hamilton D, Sherman J. W. Stereotype // Handbook of social Cognition. V. 2. - Hillsdale etc., Lawrence Erlbaum Associates Publishers, 1994. - 538 p.
HolyoakK. J., GordonP.C.Information Processing and Social Cognition // Handbook of Social Cognition. V. 1. - Hillsdale etc., Lawrence Erlbaum Associates, Publishers. 1984. - 538 p.
Heider F. Attitudes and cognitive organizations// Journal of Psychology. - 1946. - P. 107-112.
Kress G. Language as Ideology. - London etc., Rout ledge and Kegen Paul, 1981. - 347 р.
Osgood C., Tannenbaum P. The principle of con-gruity in the prediction of attitude change // Psychological review. - 1955. - P. 42-55.
Tajfel H, Forgas J. Social Categorization: Cogniti-
ons, Values and Group. - London etc., Academic press, 1986. - P. 113-140.
Trew T. Theory and Ideology at Work. - London etc., Routledge and Kegen Paul, 1979. - P. 95-96.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).