ПРОБЛЕМАТИКА ОСОБИСТІСНОЇ РЕФЛЕКСІЇ СТУДЕНТА В АНАЛІТИЧНОМУ ВИСВІТЛЕННІ
Анотація
Стрімкий розвиток сучасного суспільства, зростаюча дезінтеграція, знецінення культурної, моральної, етнічної ідентичності і, зрештою, “розмивання” індивідуальних контурів людської особистості, а відтак все більша “закритість” та “багатовекторність” внутрішньо індивідуальних процесів, задають нові орієнтири професійної психологічної освіти, вказують на потребу переорієнтування методів професійної підготовки у ВНЗ з їх вузькоутилітарною спрямованістю (набуття знань, умінь та навичок) на процес становлення особистості майбутнього фахівця.
Посилання
Бугерко Я. Категорійний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості // Психологія і суспільство. -2008. - № 1. - С. 93-105.
Гуменюк О.Є. Психологія Я-концепції: Монографія. -Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 186 с.
Декарт Р. Избранные произведения. - М.: Наука, 1950. -486 с.
Карпов A.B. Рефлексивность как психическое свойство и методика ее диагностики // Психологический журнал. - 2003. - Т. 24, №5. - С. 45-57.
Ломов Б.Ф. Методологические и теоретические проблемы психологии. - М.: Наука, 1984. - 440 с.
Максименко С.Д. Основи генетичної психології: Навч. посібник. - К.: НПЦ Перспектива, 1998. - 220 с.
Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії / За заг. ред. В.О. Татенка. - К.: Либідь, 2006. - 360 с.
Найденов М.И., Репецкий Ю.А. Рефлексия как компонент учебной среды // Интеллектуальное развитие общества и новые информационные технологии. Матер. междунар. конф. - Новосибирск, 1992. - С. 188-192.
Основи психології: Підручник / За заг. ред. О.В. Ки-ричука, В.А. Роменця. - Вид. 5-те, стереотип. - К.: Либідь, 2002. - 632 с.
Психологія особистості: Словник-довідник / За ред. П.П. Горностая, Т.М. Титаренко. - К.: Рута, 2001. - 320 с.
Разина T.B. Рефлексия в педагогическом мышлении // Психология профессионального педагогического мышления / Под. ред. М.М. Кашапова. - М.: “Институт психологии РАН”, 2003. - С. 233-282.
Роменець B.A., Маноха І.П. Історія психології XX століття: Навч. посібник / Вст. ст. В.О. Татенка, Т.М. Титаренко. - Вид. 2-ге, стереотип. - К.: Либідь, 2003. - 992 с.
Семенов И.Н, Степанов С.Ю. Типы и функции рефлексии в научном мышлении // Проблемы рефлексии в научном познании. - Куйбышев, 1983. - С. 76-82.
Степанов С.Ю, Семенов И.Н. Психология рефлексии: проблемы исследования // Вопросы психологии. - 1985. - № 3. - С. 31-49.
Слободчиков В.И. Становление рефлексивного сознания в раннем онтогенезе // Проблемы рефлексии. - Новосибирск, 1987. - С. 60-68.
Рефлексия // Философская энциклопедия. - М.: Политиздат, 1967. - Т.4. - С. 499-502.
Фурман A.B., Гуменюк О.Є. Психологія Я-концепції: Навчальний посібник. - Львів: Новий світ - 2000, 2006. - 360 с.
Фурман A.B. Ідея професійного методологування: Монографія. - Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008. -205 с.
ЩедровицкийГ.П. Избранные труды. - М.: Шк. культ. политики, 1995. - 760 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).