СПЕЦИФІКА ПІЗНАННЯ УМОВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ'ЄКТА В КОНТЕКСТІ МЕТОДУ АСПН

Автор(и)

  • Олена Стасько Національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси

Анотація

У даній статті ставиться завдання дослідити можливості прийому роботи з предметною моделлю (іграшкою) у виявленні глибинно-психологічних витоків умовних цінностей суб’єкта. Ця робота дає змогу наблизитися до спонтанної активності суб’єкта, завдяки чому, власне, й виявляється зміст несвідомого.

Біографія автора

  • Олена Стасько, Національний університет імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси
    кандидат психологічних наук, доцент Національного університету імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси

Посилання

Яценко Т. С. Психологические основы активной подготовки будущего педагога к общению с учащимися: Дис. ... д-ра психол. наук: В 2 т.: 19.00.07. - К., 1989. - 756 с.

Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції: Навч. посібн. - К.: Либідь, 1996. - 264 с.

Яценко Т. С. Теорія і практика групової психокорекції: Активне соціально-психологічне навчання: Навч. посібн. -К.: Вища шк., 2004. - 679 с.

Яценко Т. С. Основи глибинної психокорекції: феноменологія, теорія і практика: Навч. посібн. - Вища шк., 2006. - 382 с.

Завантаження

Як цитувати

Стасько, Олена. “СПЕЦИФІКА ПІЗНАННЯ УМОВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА В КОНТЕКСТІ МЕТОДУ АСПН”. Психологія і суспільство, no. 2(32), June 2017, pp. 161-3, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/359.