ВИЗНАЧЕННЯ ТИПІВ ІМІДЖУ ВЧИТЕЛЯ І ВЧИТЕЛЯ-АДМІНІСТРАТОРА
Анотація
Нами здійснена спроба дослідити ознаки іміджу педагога та керівника освітнього закладу, виходячи з аналізу даних, які його повно характеризують. Для пізнання цих ознак використаний опитувальник [ 3 ], що дав змогу, на основі поданого їх переліку, проводити ранжування з урахуванням значущості. При цьому всі ознаки іміджу вчителя розподілялися на суттєві (вміння оперувати фактами, приємний тембр голосу, цілеспрямованість, рішучість, сила волі, працьовитість тощо) та несуттєві (емоційність, кількість згадувань у засобах масової інформації, сексуальність, почуття гумору, сімейність, уміння сперечатися, матеріальне благополуччя та ін.) за результатами опитування. Аналогічно розподілялися ознаки іміджу керівника, суттєві (професійний досвід, цілеспрямованість, правдивість, сила волі, рішучість тощо) та несуттєві. Для підвищення об’єктивності результатів обстеження передбачалось отримання даних у трьох групах - студентів, досвідчених педагогів і батьків.
Посилання
Забродин Ю.М., Глоточкин А.Д., Сосновский Б.А. Базовая психологическая модель личности учителя // Педагогическое образование. Сб. статей по современным проблемам педагогического обра-
зования. - М., 1991. - Вып. 4. - С. 11-17.
Калюжный А.А. Психология формирования имиджа учителя. - М.: Владос, 2004. - 222 с.
Ковальова О. О. Саморозвиток педагога через формування позитивного іміджу / Зб. Всеукр. наук.-практ. конф. “Актуальні проблеми практичної психології”. - К.: Інститут психології, історії та соціології ХДУ, 2006. - С. 108-110.
Ковальчук А.С. Основы имиджелогии и делового общения: Учебное пособие для студентов вузов. 2-е изд., перераб. и доп. - Ростов н/Д: Феникс, 2003. - 224 с.
Коханенко А.И. Имидж рекламных персонажей. - Москва: Март, Ростов н/Д: Март, 2004. - 144 с.
Медведева Е. Основы рекламоведения. - М.: РИП-Холдинг, 2003. - 262 с.
Монахов Г. А. Мелочи создают совершенство. Деловой и светский етикет. Благоприятный персональный имидж. - К. Альтерпрес, 2001. - 474 с.
Ольшанский Д. В., Пеньков В.Ф. Политический консалдинг. -СПб.: Питер, 2005. - 448 с.
Панасюк А. Я - Ваш имиджмейкер и готов помочь сформировать Ваш профессиональный имидж. - М.: Дело, 2003. - 240 с.
Почепцов Г.Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. - К.: Рекл. агентство Губерникова, 1995. - 231 с.
Чалдини Р. Психология влияния. - СПб.: Питер, 2004. - 286 с.
Шепель В. М. Имиджелогия: Секреты личного обаяния. - 2-е изд, перераб. и доп. - М.: Культура и спорт, ЮНИТИ, - 1997. - 382 с.
Перелыгина Е.Б. Психология имиджа: Учебное пособие. -М.: Аспект Пресс, 2002. - 223 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).