СТРУКТУРА І ПАРАМЕТРИ РОЛЬОВОЇ ПОВЕДІНКИ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПІДЛІТКІВ
Анотація
Метою дослідження є вивчення виконання соціальних ролей розумово відсталими підлітками, досягнення якої передбачало вирішення таких завдань:
1) з’ясувати психологічні особливості виконання ролі школяра підлітками;
2) обґрунтувати особливості виконання підлітками конвенціональних ролей, пов’язаних з їхнім офіційним статусом у класі;
3) проаналізувати неофіційний статус підлітка у класі та характер його впливу на виконання конвенціональних функцій та ролі школяра в цілому.
Посилання
Вержиховська О. ЇМ. Формування моральних якостей у розумово відсталих молодших школярів у позакласній виховній роботі: 13.00.03. - Автореф. дис... канд. пед. наук -К., 2001. - 20 с.
Елисеев О. П. Практикум по психологии личности. -СПб.: Питер, 2001. - 560 с.
Еременко И. Г. Олигофренопедагогика. - К.: Вища школа, 1985. - 323 с.
Корнев М. Н., Коваленко А.Б. Соціальна психологія: Підручник. - К.: КДУ імені Т.Г Шевченка, 1995. - 304 с.
Крысько В. Г. Социальная психология. - СПб.: Питер,
- С. 140-141.
Орбан-Лембрик Л.Е . Соціальна психологія: Посіб. для студ. вищ. навч. закл. - К.: Академвидав, 2003. - 448 с.
Столяренко Л. Д. Основы психологии: Пособие для студ. вузов. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1996. - 723 с.
Хохлина О. П. Психолого-педагогічні основи колекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями: 19.00. 08. - Автореф. дис... д-ра психолог. наук. - К., 2000. - 41 с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).