СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Костянтин Корсак Інститут освітньої політики, м. Київ

Анотація

Мабуть, всі освітяни України вже звернули увагу на те, що наші політичні лідери й вищі адміністратори все частіше використовують словосполучення “освітній простір”. Стає ознакою гарного тону й свідченням правильних уявлень про “вектор розвитку” національної освіти у найближчій перспективі, включення у початок чи кінець доповідей чи наукових статей нагадування, що нам таки конче необхідно кудись інтегруватися. Якщо під час перших років незалежності найбільш привабливою метою інтеграції вважався “світовий освітній простір” [1], то на зламі сторіч першість щодо перспективності перейшла до “європейського освітнього простору” [2; 3 та ін].

Біографія автора

  • Костянтин Корсак, Інститут освітньої політики, м. Київ
    кандидат фізико-математичних наук, доцент НАУ “Києво-Могилянська Академія”, професор МАУП, завідувач відділу Інституту вищої освіти АПН України, директор Інституту освітньої політики, м. Київ

Посилання

Державна національна програма “Освіта” (Україна ХХІ століття). - К.: Райдуга, 1994. - 61 с.

Доповідь Міністра освіти і науки В.Г Кременя на ІІ Всеукр. з’їзді працівників освіти 8.10.2001 р. // Освіта. -11-17 жовтня 2001 р. - С. 6-8.

Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті // Освіта України. - №29. - 18 липня 2001 р.

- С. 4-6.

Вульфсон Б.Л. Мировое образовательное пространство на рубеже XX и XXI вв. // Педагогика. - №10. - 2002. - С. 3-14.

Сбруєва А. Болонський процес: пошуки шляхів підвищення конкурентоспроможності європейської вищої освіти // Шлях освіти. - №1. - 2002. - С. 18-21.

Сбруєва А.А. Порівняльна педагогіка: Навчальний посібник. - Суми: Ред. вид. відділ СДПУ, 1999. - 300 с.

Education at a Glance. OECD Indicators. - Paris, 2000.

- 177 р.

Convention on the Recognition of Qualifications concerning Higher Education in the European Region. Lisbon 11.IV.1997. - Council of Europe, Strasbourg, 1998. - 300 p.

Завантаження

Як цитувати