РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ І ВЧИТЕЛЯ У СИСТЕМІ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Олександр Дусавицький
  • Євген Заїка
  • Ігор Зуєв

Ключові слова:

Харківська психологічна школа, особистість, розвиток, система розвивального навчання, учбова діяльність, Я-концепція, особистісне самовизначення, урок, мотив-стимул, когнітивна сфера, ігровий тренінг, розв’язування учбової задачі, творче мислення

Анотація

у статті подані результати теоретичних та експериментальних досліджень і прикладних розробок, які виконані співробітниками, аспірантами та здобува-чами факультету психології Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна з проблематики розвитку особистості у системі розвивального навчання за останні 12 років (2000-11). Розглянуто особливості розвитку особистості в молодших, середніх та старших шкільних вікових категоріях, а також психологічний зміст професійної праці педагогів та особливості їх особистішого розвитку.

Біографії авторів

  • Олександр Дусавицький
    доктор психологічних наук, професор кафедри загальної психології Національного університету імені Василя Каразіна, м. Харків
  • Євген Заїка
    кандидат психологічних наук, професор кафедри загальної психології Національного університету імені Василя Каразіна, м. Харків
  • Ігор Зуєв
    кандидат психологічних наук, науковий співробітник факультету психології Національного університету імені Василя Каразіна, м. Харків

Посилання

Дусавицкий А.К. Развитие личности в учебной деятельности. - Харьков, 2008. - 214 с.

Дусавицкий А.К. Развивающее образование: теория и практика. - Харьков: ХНУ им. В. Н. Ка-разина, 2002. - 116 с.

Дусавицкий А.К., Погребняк О.Н. Педагогическая деятельность в развивающем образовании: восхождение к личности. - Харьков, 2006. - 200 с.

Гимаева Ю.А. Взаимосвязи между компонентами школьной дезадаптаци у учеников младших классов // Вісник Харківського національного університету імені

В.Н. Каразіна. Серія Психологія. - 2009. - № 857. - С. 10-17.

Зуєв І.О. Особливості представлення інформації в різних репрезентативних системах // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Психологія. - 2010. - №913. - Вип. 44. - С. 60-63.

Лец Ю.А. Специфика самоопределения личности в старшем школьном возрасте в зависимости от формы организации учебной деятельности // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Психологія. - 2004. - №617. - С. 122-127.

ФурманА.В., ГуменюкО.Є. Психологія Я-концеп-ції: Навч. посіб. - Львів: Новий світ-2000, 2006. - 360 с.

Чепіга Л.П. Становлення Я-концепції підлітків у навчальній діяльності // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. Серія Психологія. - 2000. - №493. - С. 47-50.

Завантаження

Як цитувати

Дусавицький, Олександр, et al. “РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ І ВЧИТЕЛЯ У СИСТЕМІ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ”. Психологія і суспільство, no. 4(50), Aug. 2017, pp. 147-53, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/631.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

Схожі статті

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.