МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА

Автор(и)

  • Михайло Томчук

Ключові слова:

шкільний підручник, функції і принципи розробки навчальної книги, розвивальний підручник

Анотація

У статті розглядаються проблеми національного підручникотворення. Подаються основні психолого-педагогічні підходи та принципи, які дозволяють науково обґрунтовано підійти до розробки та впровадження сучасного шкільного підручника, детально аналізуються його функції і розвитковий потенціал.

Біографія автора

  • Михайло Томчук
    доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін обласного інституту після-дипломної освіти педагогічних працівників, м. Вінниця

Посилання

Концепція Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року. - http: // osvita. ua / leqislation / Ser osv / 8833 / print /, 24.10.2011. - C. 1-4.

Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи модульно-розвивальних підручників // Психологія і суспільство. - 2008. - №1. - С.151-157.

Томчук М.І., Томчук С.М. Педагогіка: Навч. по-сібн. для дистанц. навчання. - К.: Ун-т “Україна”, 2007. - 165 с.

ФурманА.В. Модульно-розвивальний підручник як інструмент ефективної освітньої взаємодії/ Анатолій

B. Фурман / /Психологія і суспільство. - 2010. - №1. - C. 171-182.

Фурман А.В. Теорія і практика розвивального підручника: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман. - Тернопіль: Економічна думка, 2004. - 288 с.

Фурман А.В., Гірняк А.Н. Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман, Андрій Несторович Гірняк. - тернопіль: Економічна думка, 2009. - 312 с.

Чернілевський Д.В., Томчук М.І. Педагогіка і психологія вищої школи. - Вінниця: Міленіум, 2006. -203 с.

Завантаження

Як цитувати

Схожі статті

1-10 з 987

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.