ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ДО САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Тетяна Панченко

Ключові слова:

психологічна готовність, самостійна навчальна діяльність, студенти з обмеженими фізичними можливостями

Анотація

У статті подані результати формувального експерименту із розвитку психологічної готовності студентів з обмеженими фізичними можливостями до самостійної навчальної діяльності. Здійснено порівняльний аналіз показників прояву компонентів зазначеної готовності у студентів експериментальної групи “до” і “після” реалізації програми її формування. Також виявлені особливості динаміки досліджуваного явища у студентів контрольної групи.

Біографія автора

  • Тетяна Панченко
    старший викладач кафедри соціальної роботи Білоцерківського інституту економіки і управління Відкритого міжнародного університету розвитку людини “Україна”, м. Біла Церква

Посилання

Максименко С.Д. Психологія в соціальній та педагогічній практиці : методологія, методи, програми, процедури : навч. посіб. для вищ. шк. / С.Д. Максименко. - К. : Наукова думка, 1998. - 226 с.

Таланчук П.М. Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі : навчально-методичний посібник / П.М. Таланчук, К.О. Кольченко, Г.Ф. Нікуліна. - К.: Соц-інформ, 2004. - 128 с.

Шевцов А.Г. Сучасні проблеми освіти і професійної реабілітації людей з вадами здоров’я : монографія / А.Г. Шевцов. - К. : Соцінформ, 2004. - 200 с.

Завантаження

Як цитувати

Панченко, Тетяна. “ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ З ОБМЕЖЕНИМИ ФІЗИЧНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ДО САМОСТІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ”. Психологія і суспільство, no. 1(43), Aug. 2017, pp. 145-50, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/524.

Схожі статті

1-10 з 667

Ви також можете розпочати розширений пошук схожих статей для цієї статті.