ГРАФ-СХЕМИ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ: СУТНІСТЬ, ПРОЕКТУВАННЯ, ЕКСПЕРТИЗ

Автор(и)

  • Анатолій Фурман

Анотація

Поняття про граф-схему. Граф-схема навчального курсу - альтернативний спосіб календарно-тематичного планування модульно-розвивальних занять, суть якого полягає у проблемно-модульній ієрархічній презентації (вчителеві, учневі, батькові) окремого шкільного чи академічного курсу як гармонійної системи розділів і навчальних модулів, кількості годин і міні-модулів, основоположних категорій і понять, етапів цілісного модульно-розвивального процесу та рекомендацій щодо кількісної і якісної їх оптимізації.

Біографія автора

  • Анатолій Фурман

    доктор психологічних наук, професор, академік АН вищої школи України, завідувач кафедри соціальної роботи,в. о. директора НДІ методології та економіки вищої освіти Національного економічного університету, член Національної спілки журналістів України, головний редактор журналу “Психологія і суспільство”, м. Тернопіль

Посилання

Авторська модель управління експериментальною школою. Всеукраїнський семінар 24—26 жовтня 1999 р. // Нива знань: Спецвипуск. - Дніпропетровськ, 1999. - Ч.І. - 89 с.; Ч. II. - 113 с.

Андреев В.И. Эвристическое программирование учебно-исследовательской деятельности: [монографія] / Владимир Иванович Андреев. - М.: Выща школа, 1981. - 240 с.

Гуменюк О.Є. Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу: [монографія] / Оксана Євстахіївна Гуменюк. - Ялта-Тернопіль: Підручники і посібники, 2008. - 340 с.

а. Лосев А.Ф. История этических учений / Алексей Фёдорович Лосев // Путь. - 1993. - №3. - С. 234-251.

Модульно-розвивальна система навчання в сучасній школі. З досвіду роботи ЗОШ №43 м. Донецька. - Донецьк, 2000. - 51 с.

Модульно-розвивальна система як соціокультурна організація // Психологія і суспільство: [спецвипуск]. - 2002. -№3-4. - 292 с.

Модульно-розвивальна система: теорія, технологія, досвід. Фундаментальний експеримент у СШ №10 м. Бердичева Житомирської області // Рідна школа: [спецвипуск]. - 1997. - №2. - 80 с.

Родники творчества (Из опыта работы СШ №54 г. Луганска). - Луганськ: Янтар, 2001. - 82 с.

Семенюк Т.В. Модульно-розвивальне навчання: науково-педагогічне проектування граф-схем навчальних курсів: [монографія] / Тамара Всеволодівна Семенюк. - Житомир: ЖДПУ, 2003. - 254 с.

Семенюк Т.В. Науково-педагогічне проектування граф-схем навчальних курсів загальноосвітньої школи за модуль-но-розвивального навчання. Автореф. дис... канд. пед наук. - K., 1999. - Київський університет імені Тараса Шевченка: 13.00.01. -19 с.

Степнн B.C. Культура / В.С. Степин // Вопросы философии. - 1999. - №8. - С. 61-71.

Фурман А.В. Ідея професійного методологування: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман. - Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008. - 205 с.

Фурман А. Методологічна рефлексія генезису поняття про змістовий модуль / Анатолій Фурман // Вітакультурний млин. - 2009. - Модуль 9. - С. 4-21.

Фурман А.В. Модульно-розвивальна інноваційна система у сфері освіти / Анатолій Фурман // Інститут експериментальних систем освіти (науково-дослідний). - Випуск 2. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - С. 14—19.

Фурман А. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, заперечення : [монографія] / Анатолій Васильович Фурман. - K.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

а. Фурман А.В. Обгрунтування системи базових концептів психологічної діагностики / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2007. - №4. - С. 39-55.

Фурман А. Порівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освіти / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. -2008. - №4. - С. 137-163.

Фурман А.В. Психокультура української ментальності: [наукове видання] / Анатолій Васильович Фурман. -Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 132 с.

Фурман А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2008. - №3. - С.123-159.

Фурман А. Технологія створення граф-схем навчальних курсів у модульно-розвивальній системі / Анатолій Фурман // Рідна школа: [спецвипуск]. - 1997. - №2. - С. 25-34.

Фурман А.В. Основи тендерної рівності: [навч. пос.] / Анатолій Васильович Фурман, Тетяна Лонгінівна Надви-нична. - Тернопіль: Економічна думка, 2006. - 168 с.

Фурман А. Програма авторського курсу “Психокультура інноваційних соціосистем” / Анатолій Фурман, Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2004. - №4. - С. 221-235.

Фурман А. Науково-методична експертиза граф-схем навчальних курсів загальноосвітньої школи / Анатолій Фурман, Тамара Семенюк // Освіта і управління. -1998. - Т.2, №3. - С. 98-109.

Фурман А. Школа розуміння. Програма дослідно-експериментальної роботи СШ №10 м. Бердичева на 1995-2007 роки / Анатолій Фурман, Т амара Семенюк. - K., Бердичів, 1996. - 35 с.

Фурман А.В. Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман, Андрій Несторович Гірняк. - Тернопіль: Економічна думка, 2009.- 312 с.

Завантаження

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>