ПОРІВНЯННЯ ПРИНЦИПІВ І ПАРАМЕТРІВ НАУКОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ТРАДИЦІЙНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Анатолій Фурман

Анотація

В статті можна ознайомитись з порівняльною характеристикою наукового проектування змісту шкільної освіти у класно-урочних і модульно-розвивальних схемах

 

Біографія автора

  • Анатолій Фурман
    доктор психологічних наук, професор, академік АН вищої школи України, завідувач кафедри соціальної роботи, в. о. директора НДІ методології та економіки вищої освіти Національного економічного університету, член Національної спілки журналістів України, головний редактор журналу “Психологія і суспільство”, м. Тернопіль

Посилання

Абушенко В.Л. Понимание //Новейший философский словарь. - 3-е изд., испр. - Мн.: Книжный Дом, 2003. - С. 767-769.

Гуменюк О. Проблемно-модульний аналіз соціально-психологічного стану українського суспільства // Віта-культурний млин. - 2007. - Модуль 5. - С. 15-20.

Гуменюк О.Є. Теорія і методологія інноваційно-психологічного клімату загальноосвітнього закладу: Монографія. - Ялта-Тернопіль: Підручники і посібники, 2008. - 340 с.

Гуменюк О.Є. Психологія впливу: Монографія. -Тернопіль: Економічна думка, 2003. - 304 с.

Казмиренко В.П. Социальная психология организаций: Монография. - К.: МЗУУП, 1993. - 384 с.

Кримський С.Б. Проективна наука постіндустріального суспільства // Пульсар. - 1998. - №1. - С, 49-54.

Модульно-розвивальна система: соціально-культурний зміст навчальних модулів. Фундаментальний експеримент у СШ №80 м. Дніпропетровська // Рідна школа: Спецвипуск.

- 1998. - №10. - 80 с.

Модульно-розвивальна система: теорія, технологія, досвід. Фундаментальний експеримент у СШ №10 м. Бердичева Житомирської області // Рідна школа: Спецвипуск. - 1997. - №2. - 80 с.

Модульно-розвивальна система як соціокультурна організація // Психологія і суспільство: Спецвипуск. - 2002. - №3-4. - 292 с.

Національна доктрина розвитку освіти. Затверджено указом Президента України від 17 квітня 2002 р. за №347 // Інтернет-сайт Президента України. - 14 с.

Фурман А.В. Вступ до теорії освітньої діяльності: Курс лекцій. - Тернопіль: ІЕСО, 2006. - 86 с.

Фурман А.В. Ідея професійного методологування: Монографія. - Ялта-Тернопіль: Економічна думка, 2008. - 205 с.

Фурман А.В. Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення: Монографія. - К.: Правда Ярославичів, 1997. - 340 с.

Фурман А.В. Психокультура української ментальності: Наук. вид. - Тернопіль: Економічна думка, 2002 - 132 с.

Фурман А.В., Семенюк Т.В. Школа розуміння. Програма дослідно-експериментальної роботи СШ №10 м. Бердичева на 1995-2007 роки. - К.-Бердичів, 1996. - 35 с.

Фурман А. Соціально-культурна доктрина розвитку національної освіти // Освіта: Спецвипуск. - 1998. - 10 березня. - С. 2.

Фурман А. Талант проти нігілізму. Пам’яті друзів // Психологія і суспільство. - 2008. - №1. - С. 5-8.

Фурман А. Теоретична концепція інноваційного програмово-методичного забезпечення освітнього процесу // Психологія і суспільство. - 2008. - №3. - С. 120-156.

Фурман А.В. Теорія і практика модульно-розви-вального підручника: Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2004. - 288 с.

Фурман А.В. Теорія освітньої діяльності як метасистема // Психологія і суспільство. - 2001. - №3. - С. 105 -144; 2002. - № 3-4. - С. 20-58.

Путеводитель по методологии Организации, Руководства и Управления: Хрестоматия по работам Г.П. Щедровиц-кого / гл. ред. А.Г. Реус; сост. А.П. Зинченко. - М.: Дело, 2003. -160 с.

Путеводитель по основным понятиям и схемам методологии Организации, Руководства и Управления: Хрестоматия по работам Г.П. Щедровицкого / гл. ред. А.Г. Реус; сост. А.П. Зинченко. - М.: Дело, 2004. - 208 с.

Щедровицкий Г.П. Избранные труды / ред.-сост. А.А. Пископпель, Л.П. Щедровицкий. - М.: Школа. культ. политики, 1995. - 760 с.

Щедровицький Г. Розуміння та інтерпретація схеми знання // Психологія і суспільство. - 2001. - №4. - С. 8-15.

Юрчук В.В. Современный словарь по психологи. -Мн.: Современное радио, 1998. - 768 с.

Ющенко В. Перспективи освіти України // Голос України. - 2008. - №183. - 26 вересня. - С.4.

Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. - М.: Директор школы, 1996. - 120 с.

Якиманская И.С. Принципы построения образовательных программ и личностное развитие учащихся // Вопросы психологии. - 1999. - №3. - С. 39-47.

Якиманская И.С. Развивающее обучение. - М.: Просвещение, 1979. - 144 с.

Янчук В.В. Введение в современную социальную психологию: Уч. пособие для вузов. - Мн.: АСАР, 2005. - 768 с.

Ясвин В.А. Психологическое моделирование образовательных сред // Психол. журнал. - 2000. - Т.21, №4. - С. 79-88.

Завантаження

Як цитувати

Фурман, Анатолій. “ПОРІВНЯННЯ ПРИНЦИПІВ І ПАРАМЕТРІВ НАУКОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ТРАДИЦІЙНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ СИСТЕМ ОСВІТИ”. Психологія і суспільство, no. 4(34), June 2017, pp. 137-63, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/388.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 > >>