КЛАСИЧНА І КОРПОРАТИВНА ОСВІТА У ХХІ СТОЛІТТІ - ТРАНСФОРМАЦІЯ РОЗВИТКОВИХ ЗАСАД ФУНКЦІОНУВАННЯ СФЕРИ
Анотація
Виходячи з тенденції розвитку глобальних освітніх систем в останні роки, розглянути і проаналізувати шляхи новаційного становлення класичної і корпоративної освіти на початку XXI століття; проаналізувати їх спільні риси та основні відмінності; окреслити стратегії розвитку світової освітньої сфери на сучасному етапі інваріантного суспільствотворення.
Ключові слова
Повний текст:

Посилання
Альтбах Ф. Г. Знание и образование как международный товар: крушение идеи общественного блага // Alma mater. - 2002. - № 7. - С. 39-47.
Зименков Р., Романова Е. Инвестиционная активность американских ТНК как субъектов процесса глобализации // Российский экономический журнал. - 2004. - № 3. - С. 15-33.
Иноземцев Б. А. “Класс интеллектуалов” в постиндустриальном обществе // Социологические исследования. -2000. - № 6. - С. 31-42.
Каверина Э. Ю. Высшее образование в США: Источник финансирования // США-Канада. - 2003. - № 7. - С. 98-112.
Лиферов А. П. Образование в стратегиях транснациональных корпораций // Педагогика. - 2005. - №2. - С. 79-91.
Москаль Ю. Особливості фінансування вищої освіти країн світу // Психологія і суспільство. - 2003. - №1. - С. 110-118.
Москаль Ю. Управління системою освіти як економічна проблема // Економіка освіти: Збірка наукових праць НДЦ “Економіка освіти” НДІ Вищої освіти АПН України. - Том 1.
- Тернопіль: Економічна думка, 2001. - С. 93-97.
Покровский Н. Корпоративный университет: утопия, антиутопия или реальность? // Платное образование. - 2004. - №11. - С. 23-29.
Супян Б. “Утечка мозгов”: мировые и российские тенденции // Человек и труд. -2003. - № 7. - С. 63-78.
Schultz T. Investing in People. - Berkeley, 1981. - 324 р.
Thurow L. Creating Wealth. The New Rules for Individuals. Companies and Countries in a Knowledge - Based Economy. - N.Y., 1999. - 318 р.
Touraine A. The Post-Industrial Society. Tomorrow Social History: Classes, Conflict and Culture in the Programmed Society. - N.Y., 1974. - 275 р.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
ISSN 2523-4099 (online), ISSN 1810-2131 (print)