СТРУКТУРА І ПАРАМЕТРИ РОЛЬОВОЇ ПОВЕДІНКИ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Світлана Горбенко

Анотація

Метою дослідження є вивчення виконання соціальних ролей розумово відсталими підлітками, досягнення якої передбачало вирішення таких завдань:

1) з’ясувати психологічні особливості виконання ролі школяра підлітками;

2) обґрунтувати особливості виконання підлітками конвенціональних ролей, пов’язаних з їхнім офіційним статусом у класі;

3) проаналізувати неофіційний статус підлітка у класі та характер його впливу на виконання конвенціональних функцій та ролі школяра в цілому.

Біографія автора

  • Світлана Горбенко
    аспірант лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки АПН України, м. Київ

Посилання

Вержиховська О. ЇМ. Формування моральних якостей у розумово відсталих молодших школярів у позакласній виховній роботі: 13.00.03. - Автореф. дис... канд. пед. наук -К., 2001. - 20 с.

Елисеев О. П. Практикум по психологии личности. -СПб.: Питер, 2001. - 560 с.

Еременко И. Г. Олигофренопедагогика. - К.: Вища школа, 1985. - 323 с.

Корнев М. Н., Коваленко А.Б. Соціальна психологія: Підручник. - К.: КДУ імені Т.Г Шевченка, 1995. - 304 с.

Крысько В. Г. Социальная психология. - СПб.: Питер,

- С. 140-141.

Орбан-Лембрик Л.Е . Соціальна психологія: Посіб. для студ. вищ. навч. закл. - К.: Академвидав, 2003. - 448 с.

Столяренко Л. Д. Основы психологии: Пособие для студ. вузов. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1996. - 723 с.

Хохлина О. П. Психолого-педагогічні основи колекційної спрямованості трудового навчання учнів з обмеженими розумовими можливостями: 19.00. 08. - Автореф. дис... д-ра психолог. наук. - К., 2000. - 41 с.

Завантаження

Як цитувати

Горбенко, Світлана. “СТРУКТУРА І ПАРАМЕТРИ РОЛЬОВОЇ ПОВЕДІНКИ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ПІДЛІТКІВ”. Психологія і суспільство, no. 3(21), May 2017, pp. 109-14, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/210.