ДИНАМІКА НЕГАТИВНИХ ПСИХІЧНИХ СТАНІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ТА ШЛЯХИ ЇХ ТРАНСФОРМАЦІЇ
Ключові слова:
негативні психічні стани, динаміка, дезадаптація, молодший шкільний вік, детермінанти, трансформація, психокорекціяАнотація
Висвітлена науково-практична актуальність дослідження; здійснений різнобічний аналіз психо-лого-педагогічної літератури з обраної проблеми; обґрунтований зміст поняття “негативний психічний стан” та подані його основні розрізнювальні критерії; охарактеризовані вікові особливості дітей молодшого шкільного віку в контексті генези негативних психічних станів; виокремлені детермінанти розвитку цього класу психічних станів, а також описані їх динаміка та шляхи позитивної трансформації.Посилання
Буянов М. И. Беседы о детской психиатрии: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1986. - 208 с.
Вовчик-Блакитна О. О. Резерви особистого зростання дитини / Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами // Збірник наукових праць. №2. -К.: ВМУРоЛ “Україна”, 2002. - С. 32- 35.
Выготский Л. С. Развитие высших психических функций. - М.: Педагогика, 1982. - Т.
Ганзен В. А., Юрченко В. Н. Систематика психических состояний человека // Вестник Ленингр. ун-та. Серия № 6.
Философия. Социология. Право. - 1991. - Вып. 1. - С. 47-55.
Изард К. Э. Психология эмоций: Пер. с англ. - СПб.: Питер, 2002. - 464 с.
Ильин Е. П. Эмоции и чувства. - СПб.: Питер, 2002. -352 с.
Ковалев А. Г. Психология личности. - М.: Просвещение, 1966. - 391 с.
Левитов Н. Д. О психических состояниях человека.-М.: Просвещение, 1964. - 344 с.
Леонова А. Б. Психодиагностика функциональных состояний человека. - М.: Изд-во Моск. ун-та, 1984. - 200 с.
Микляева А.В., Румянцева П.В. Школьная тревожность: диагностика, профилактика, коррекция. - СПб.: Речь,
- 208 с.
Орлова Л. В. Психологическая защита у детей: как проявляется и от чего защищает // Начальная школа - 1996. -№7. - С. 22-29.
Семиченко В. А. Психологія емоцій. - К.: Магістер-8, 1998. - 128 с.
Сеченов И. М. Физиология и психология // Избр. произв. - М.: Изд-во АН СССР, 1952. - Т. 1. - 772 с.
Тревога и тревожность / Сост. и общая редакция В.М. Астапова. - СПб.: Питер, 2001. - 256 с.
Фурман А. В. Психодіагностика особистісної адаптованості. - Тернопіль: Економічна думка, 2000. - 197 с.
Якобсон П. М. Эмоциональная жизнь школьника. -М.: Просвещение, 1966. - 291с.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
1. Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Політика, яка рекомендується журналам, що пропонують відкритий доступ з затримкою
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через [ВКАЖІТЬ ПЕРІОД ЧАСУ] з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).