ПРОБЛЕМА АКТИВНОСТІ РОЗВИТКОВОЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОСЛІДЖЕННЯХ ГРИГОРІЯ КОСТЮКА

Автор(и)

  • Людмила Проколієнко Науково-дослідний Інститут психології МО УРСР

Анотація

До найважливіших методологічних проблем психології належить проблема детермінації (спричинення) активності суб’єкта і його психічного розвитку. Без її детального дослідження неможливо на грунтовних наукових засадах здійснити керівництво будь-якою діяльністю, зокрема навчально-виховною, а також сприяти всебічному розвитку особистості.

Біографія автора

  • Людмила Проколієнко, Науково-дослідний Інститут психології МО УРСР
    доктор психологічних наук, професор, член-кореспондент АПН СРСР, директор Науково-дослідного Інституту психології МО УРСР

Посилання

Маркс К., Энгельс Ф. Немецкая философия. - Соч. - 2-е изд. - Т. 3. - С. 7 - 544.

Балл Г.А. О психологическом содержании понятия «задача» // Вопросы психологии. - 1970. - № 6. - С. 75 - 85.

Давыдов В.В. Психологическое развитие и воспитание // Философско-психологические проблемы развития образования. - М., 1981.- С. 146 - 169.

Костюк Г.С. Про психологію розуміння // Наукові записки НДІ психології УРСР. - Т. 1. - К., 1950. - С. 7 - 75.

Костюк Г.С. К вопросу о психологических закономерностях // Вопросы психологии. - 1955.- № 1. - С. 18 - 28.

Костюк Г.С. Некоторые вопросы взаимосвязи воспитания и развития личности // Вопросы психологии. - 1956. - № 5. - С. 13 - 14.

Костюк Г.С. О взаимоотношении воспитания и развития ребенка // Советская педагогика. - 1956. - № 12. - С. 60 - 74.

Костюк Г.С. Психологические вопросы соединения обучения с производительным трудом / / Вопросы психологии. - 1960. -№ 6. - С. 3 - 21.

Костюк Г.С. Вытупление на Всесоюзном совещании по философским вопросам и физиологии высшей нервной деятельности и психологии // Философские вопросы физиологии высшей нервной деятельности и психологии. - М., 1963. - С. 531 - 535.

Костюк Г.С. Навчання і розумовий розвиток учнів / / Радянська школа. - 1963. - № 2. - С. 17 - 25.

Костюк Г.С. Психологічні питання виховного навчання / / Радянська школа. -1965. - № 9. - С. 19 - 26.

Костюк Г.С. Некоторые аспекты взаимосвязи обучения и умственного развития / / XVIII Международный психологический конгресс. Симпозиум 32. Обучение и умственное развитие. - М., 1966. - С. 7 - 13.

Костюк Г.С. Развитие и воспитание // Общие основы педагогики. - М., 1967. -С. 139 - 197.

Костюк Г.С. Проблема развития ребенка в советской психологии // Вопросы психологии. - 1967. - № 6. - С. 23 - 45.

Костюк Г.С. Принцип развития в психологии / / Методологические и теоретические проблемы психологии. - М., 1969.- С. 118 - 152.

Костюк Г.С. Актуальные вопросы обучения и развития младшего школьника // Обучение и развитие младших школьников. - К., 1970. - С. 3 - 8.

Костюк Г.С. Вводный доклад по проблеме личности в философском и психологическом аспектах / / Личность: Материалы и обсуждения проблем личности на симпозиуме, состоявшемся 10-12 марта 1970 г. в г. Москве. - М., 1971. - С. 105 - 116.

Костюк Г.С. Навчання і психічний розвиток учнів // Психологічна наука, учитель, учень. - К., 1979. - С. 19 - 32.

Костюк Г.С., Александров Г.Н., Балл Г.О., Машбіц Ю.І., Проколієнко Л.М. Зміст, передбачений цілями навчання, і змістовна сторона методу навчання // Психологія програмового навчання. - К., 1973. - С. 35 - 55.

Костюк Г.С., Балл Г.А. Содержательная книга по психологии мышления // Вопросы психологии. - 1967. - № 3. - С. 172 - 178.

Обучение и развитие / Материалы к симпозиуму. - М., 1966. - 231 с.

Роменець В.А. Історія психології. - К., 1978. - 439 с.

Талызина Н.Ф. Что значит знать? / / Советская педагогика. - 1980. - № 8. - С. 97 - 104.

Талызина Н.Ф. Выступление на заседании «круглого стола» «Психологопедагогические проблемы создания и использования учебника» // Вопросы психологии. - 1983. - № 6. - С. 57 - 59.

Завантаження

Як цитувати

Проколієнко, Людмила. “ПРОБЛЕМА АКТИВНОСТІ РОЗВИТКОВОЇ ОСОБИСТОСТІ В ДОСЛІДЖЕННЯХ ГРИГОРІЯ КОСТЮКА”. Психологія і суспільство, no. 1, May 2017, pp. 14-25, https://pis.wunu.edu.ua/index.php/uapis/article/view/2.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають