ПСИХОАНАЛІЗ І БАГАТОВИМІРНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • Володимир Моргун Полтавський державний педагогічний інститут

Анотація

Дозвіл на психоаналіз може призвести до некритичного і невиправдано широкого вжитку його у психодіагностиці, психокорекції та психотерапії. Співставлення психоаналітичного погляду на людину і багатовимірної концепції особистості дає змогу глибше розібратися в обмеженнях і перспективах психоаналізу на сучасному етапі розвитку психологічної науки і практики.

Біографія автора

  • Володимир Моргун, Полтавський державний педагогічний інститут
    кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології Полтавського державного педагогічного інституту

Посилання

Адлер А. Практика и теория индивидуальной психологии. - М. : Фонд «За экономическую грамотность», 1995. - 296 с.

Ассаджиоли Р. Типология психосинтеза: семь основных типов личности. - М. : Урания, 1995. - 124 с.

Головаха Е. И., Панина Н. В. Социальное безумие: история, теория и современная практика. - К. : Абрис. - 168 с.

Донченко Е. А., Титаренко Т. М. Личность: конфликт, гармония. - К. : Политиздат Украина, 1989. - 175 с.

Дузенко В. Н., Моргун В. Ф. Психодиагностика личности студента методом многомерного анализа свободных словесных ассоциаций // Методология и методы современных педагогических исследований / Под ред. И. А. Зязюна. - Ч. ІІ. - М., 1989. - С. 114-116.

Коффка К. Основы психического развития. - М. - Л. : Соцэкгиз, 1934. - 269 с.

Методи психодіагностики підлітків / За ред. О. Д. Кравченка, В. Ф. Моргуна. - Полтава, 1995. - 124 с.

Моргун В. Ф. Концепція багатовимірного розвитку особистості та її застосування // Філософська і соціологічна думка. - 1992. - №2. - С. 27- 40.

Моргун В. Ф. Защитные механизмы : адаптация или дезинтеграция личности? // Актуальні проблеми сучасної психології. Медична психологія та психокорекція : Мат-ли II Міжнародних психологічних читань / За ред. Є. В. Заїки. - Харків, 1995 а. - С. 47-48.

Моргун В. Ф. Кризові та еволюційні періоди розвитку особистості від народження до смерті : психологія людської долі // Єдність педагогіки і психології у цілісному навчально-виховному процесі : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (4-5 жовтня 1995 р.) / За ред. А. М. Бойка. - Полтава, 1995 б. - С. 135-139.

Моргун В. Ф. Інтедифія освіти : Психолого-педагогічні основи інтеграції та диференціації (інтедифії) навчання. - Полтава, 1996. - 78 с.

Моргун В. Ф. Обмеження і можливості психоаналізу в концепції багатовимірного розвитку особистості // Методи підготовки фахівців до професійного спілкування : Мат-ли Всеукр. н.-п. конфер. (Черкаси, 27-29 травня 1997 р.) / за ред. Т. С. Яценко. - Кн. 1. - Черкаси, 1997. - С. 42-54.

Моргун В. Ф., Дузенко В. Н. Метод многомерного анализа заданных словесных ассоциаций: компьютерный вариант // Методология математического моделирования : Резюме докладов V Международного симпозиума (Варна, 4-9.06. 1990) / Под ред. Б. Чендова. - Т. 1. - София, 1990. - С. 116-118.

Моргун В. Ф., Седых К. В. Делинквентный подросток. - Полтава, 1995. - 161 с.

Моргун В. Ф., Ткачева Н. Ю. Проблема периодизации развития личности в психологи. - М. : МГУ, 1961. - 84 с.

Обдаровані діти : виявлення, діагностика і розвиток / За ред. В. Ф. Моргуна. - Полтава, 1995. - 171 с.

Пачеко К. Б. Азбука аналитической трилогии / Интегральный психоанализ. - М. : Тур, 1994. - 223 с.

Роджерс К. О групповой психотерапии. - М. : Гиль-Эстель, 1993. - 224 с.

Фрейд А. Психология и защитные механизмы. - М. : Педагогика, 1993. - 144 с.

Фрейд 3. Введение в психоанализ: Лекции. - М. : Наука, 1989. - 456 с.

Фромм Э. Иметь или быть? - М. : Прогресс, 1986. - 238 с.

Юнг К. Г. Архетип и символ. - М. : Ренесанс, 1991. - 304 с.

Яценко Т. С. Інтеграція та дезінтеграція як механізм психокорекції // Педагогіка і психологія. - 1996. - №1. - С. 3-9.

Яценко Т. С. Психологічні основи групової психокорекції. - К. : Либідь, 1996. -264 с.

Завантаження